عوامل تأثیر گذار بر قیمت بج سینه
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

عوامل تأثیر گذار بر قیمت بج سینه

بج سینه اگر به صورت استاندارد ساخته شود برای نگهداری بر روی لباس در پشت آن فقط به یک سوزن نیاز است و هر کاری کنیم باز هم این سوزن کمی به لباس آسیب وارد می کند . اگر بج سینه از حالت استاندارد خارج شود پشت آن دو سوزن قرار می گیرد و تقریباً آسیب جدی به لباس وارد می کند و در این نوع از موارد گروه مشاوران نشانه ساز پیشنهاد می کند تا در پشت بج سینه از آهنربا یا مگنت استفاده کرد . نوع دیگری از اتصال مخصوص بج‌های بزرگتر نیز وجود دارد که آسیب کمتری به لباس وارد می‌کند. با توجه به اینکه استفاده از سنجاق باعث تخریب بافت کت یا لباس کارکنان خواهد شد، از گل سینه مگنتی( آهنربایی ) به عنوان راه‌حل جایگزین برای اتصال استفاده می‌کنند. البته محدودیت و مشکل این نوع اتصال در اندازه بج می‌باشد. در واقع برای استفاده از این نوع اتصال باید ابعاد نشان از دو سانتی‌متر مربع یزرگتر باشد تا آهنربای مخصوص به آن الصاق شود.

ساخت بج سینه به روش های مختلفی ساخته می شود . یکی از آن روش ها روش ریخته گری می باشد . به این صورت که ابتدا طرح توسط سفارش دهندگان و طراحان شرکت مورد تأیید قرار می گیرد و سپس به کارگاه نشانه ساز ارسال می شود . در کارگاه از روی طرح ارسال شده شروع به قالب گیری می کنند . این قلب گیری بسیار دقیق و منظم انجام میشود چون کوچکترین اشتباهی از کیفیت کار می کاهد . به همین منظور پس از زدن قالب اولیه ، قالب توسط ناظران شرکت با دقت مورد بازدید قرار می گیرد تا چنانچه مشکلی دارد .آن را بر طرف سازند.

ساخت بج سینه به این روش به لحاظ قیمتی چندان به صرفه نیست و اغلب برای طرح هایی که نیاز به تناژ بالا دارد از روش اسید شویی استفاده می شود . در این روش هم کار بسیار سریع تر انجام می شود و هم از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد .

قیمت بج سینه به عواملی مانند طرح ، ابعاد و اندازه، تعداد رنگ به کار رفته شده ، جنس بج و... بستگی دارد و معمولا شرکت هایی که تولید کننده هستند قیمت پایین تری را به مشتریان اعلام می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: